divendres, 29 de gener del 2016

Bon dia!!

Després d'uns mesos d'espera, ja torno a ser aquí i puc dir que ja tinc mentorada!! Es diu Adriela, té 10 anys i ens vam conèixer fa unes setmanes. 

El primer dia que ens vam veure va ser a la seva escola, on vaig conèixer a la seva mare i la seva mestra. Uns dies més tard ens vam tornar a trobar, aquesta vegada, per conèixer-nos una mica més. Vam parlar sobre les nostres aficions, la música que ens agrada, quines activitats podríem fer juntes... 

La darrera vegada que ens vam veure va ser aquest dimarts passat que vam anar al centre de Figueres a berenar una crep que estava boníssima! També vam aprofitar per parlar i explicar-nos més cosetes per anar-nos coneixent una mica més.




Estic molt entusiasmada perquè després de tants mesos ja he conegut a la meva mentorada i crec que podrem aprendre molt l'una de l'altra. Ara si que puc dir que comença el meu Projecte Rossinyol i aquest blog començarà a prendre vida! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada